Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 28 januari 2009

Nu ska Julen ut! Sent? Jag vet

Hmm Sen med att få bort Julen men när man har varit och är ännu inte friskt från förkylning blev det som det blev men nu är man på gång ialla fall
Har kartonger kvar i förrådet som ska upp så all Jul försvinner men jag kunde få bort lite ialla fall så länge Svåraste momentet blir granen Har plastgran som ska fällas ner och har inte gjort det själv innan Förra årets Jul skulle jag bara fälla ut grenarna så det blev en gran men nu ska man göra allt själv Se om jag lyckas Ska snart fortsätta att plocka bort alla papper kring golven med mera som finns där så det är mycket nu Kom inte upp 10 men det blev ändå rätt bra ändå för jag kom upp efter 11 men kom igång senare men lite undan plock blev det mellan varven

Ska va klar innan Fredag med det mesta ialla fall Julen men också en hel del på övrigt med så det är mycket på kort tid men det ska gå Allt blir inte klart på Fredag Får gå upp tidigare på Fredag för att hinna klart

Inga kommentarer: