Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 28 januari 2009

Envisa förkylning

Att va förkyld vid den här årstiden då den inte vill släppa är inte kul alls Visst jag smittar inte men är förkyld som en berg o dalbana
Jag har faktiskt saker att göra men jag orkar inte ta mig upp på morgonen när man inte är pigg utan är trött och sover till 13 eller så Ska försöka gå upp vid 10 imorgon Har knappt gjort nåt igår när det är efter midnatt Inte ens hälften blev gjort
Nya tag imorgon så jag blir klar nån gång men är på god väg nu Kom längre idag än vad jag har gjort de senaste gångerna men det är ändå mycket kvar
Blir bara så trött av att se det men värre blir det ju när man inte orkar för att man inte är direkt frisk nu heller

Ska nog försöka sova nu så att det blir några timmars sömn
Ska bara fixa det sista för natten och ställa mobilen på Alarm om jag inte har gjort det

Inga kommentarer: