Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 28 januari 2009

Kärlek

Skriver ett till medan jag redan håller på

Har träffat en underbar kille nu sen en tid tillbaka och man är så förälskade
Har faktiskt inte känt så här för någon innan
Amor med sin kärleksbåge har inte varit där med de andra jag har haft så därför känns det annorlunda nu sedan jag träffade min nuvarande kärlek
Det har blivit några träffar men för mig tog det ett tag innan jag blev ordentligt kär
Nu har vi en jobbig tid framför oss för detta är den längsta tiden som vi kommer att vara ifrån varandra och det känns som evigheter efter 2 veckor både för han och mig men jag sa igår till han att jag stannar några extra nätter så detta är en prövning för oss både att vara ifrån varandra en längre tid och att vara med varandra en längre tid

Det känns så naturligt när vi är med varandra på alla sätt
Det var inte ens handsvett när vi höll varandra i handen för första gången
Vi hade träffats några gånger innan dess och vi trivdes i varandras sällskap
På tredje träffen gick vi på bio och det var nervöst eftersom vi satt ännu närmare varandra så att det blev närkontakt med armar och ben utan att hålla om varandra utan det blir ju så när man sitter precis jämte varandra

Tänk att man ska känna så här efter några träffar Det måste verkligen vara kärlek om att det känns naturligt när vi ses och det känns så bra och vi båda känner likadant
Sen får man se om vi blir ihop en dag och det hoppas jag faktiskt båda att det blir så

Inga kommentarer: