Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 29 januari 2009

Julbeskymmer

Är snart ute med Julen men plastgranen har jag beskymmer med att få ner i kartongen Suck
Nu fick jag ner en del men den sista har jag ingen aning om får kanske vika om den eller nåt Ska strax hänga upp tvätten Det är mycket idag Imorgon ska man upp tidigt så man kan tvätta håret och baka maränger på morgonen Vill ha dem lite sega Det är gott Testade i början av veckan och det gick bra Blev inte många Gjorde dem stora men nu ska jag göra dem mindre eller göra mer smet så de kan vara stora fast fler än sist
Fick ner granen sen men det var knappt det gick För liten kartong helt enkelt
Ska bara ta det allra sista av Julen sen ska kartongerna ner i förrådet igen
Sen har man resten av undanstöket, ialla fall köket, badrummet och vardagsrummet. Badrummet får man ta rätt snart för det ska dammsugas där för imorgon ska jag ju tvätta håret och mörket gör det inte bättre heller för det blir man tröttare av
Nu när klockan strax är 18 är alla julsaker nedpackade så nu ska de ner i förrådet Sen ska övrigt tas innan man kan slappna av för idag
Just nu orkar jag inte med nåt alls Det har varit för mycket nu Både igår och idag
Få gå upp änu tidigare imorgon om jag ska hinna med allt

Inga kommentarer: