Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 26 januari 2009

Förflutna

Ibland tänker man tillbaka på det förflutna och undrar om man kunde ha gjort saker annorlunda Vågat stått på sig om man vetat att något inte stod rätt till? Att man inte skulle ha tagit åt sig det negativa som folk sa till en om att man inte dög m.m. ?Etc Etc Om man bara hade gjort så istället? Om jag inte gjort så skulle det nog inte hänt? Det finns säkert mycket i ens liv som man vill ha gjort om och kunde man resa bakåt hade man säkert gjort saker annorlunda för att troligtvist få en bättre framtid än vad den är nu men i vissa fall hade det kanske varit bättre om man inte hade gjort om det förflutna för att man kan lära sig om det som hände då för att bygga på till en bättre framtid Men en sak som jag ångrar är för att jag inte byggde upp ett bättre självförtroende och självkänsla för att stanna kvar på Industri men jag kämpade inte och det ångrar jag idag att jag inte gjorde Då kanske man inte hade de här beskymren om man verkligen hade kämpat Det är svårt att kämpa själv för att må bättre än vad man gör idag men man kan nog göra en del helt på egen hand för att få en bättre framtid där man mår bra från hjärtat Idag håller man taggarna utåt men man vill inte bära på några taggar varesig utåt eller inåt där de postiva sakerna fastnar Men kämpa vidare är vad jag tänker göra och ni där ute Kämpa vidare ni med

Inga kommentarer: