Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 18 januari 2010

Vinter igen

Ja det snöar ute och har snöat sen jag gick ut vid 9 imorse Sen lugnade det sig men slutade inte helt men nu är det full fart på snön igen Det är ju vinter ännu men så börjar det snöa men det är rätt mysigt när det snöar
Har nyss kommit in i värmen efter att ha varit och handlat inför en middag nån dag och så ska jag faktiskt göra Lunch imorgon så då handlade man till det med En del har jag redan hemma så det var bara några saker som behövdes köpas in plus att jag köpte Milkos Turkiskt yoghurt för frukosten så det var bara bra saker i min kasse Jag vet frukost och lunch imorgon men inte middagen utan jag får kolla genom allt här hemma så har man hela menyn imorgon
Ska greja en stund i lägenheten innan det är dags att laga dagens middag men känner för att värma en kopp mjölk i mickron så man kan göra varm choklad innan jag vörjar och egentligen känner jag ingen lust över att greja här hemma men lite är bättre än inget alls

Inga kommentarer: