Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 17 januari 2010

Nytt år, Nya möjligheter

Ja det har nu gått en tid och ett gäng dagar av detta nya år
Än har det inte hänt så mycket med mig men jag känner inom mig att något har förändrats till det bättre men att visa det offentligt när man är helt själv men det kommer det att göra så småningom
Kärleken då? Det kan kanske hända nåt men man kan ju aldrig veta vad som sker utan man får ta det som det kommer helt enkelt
Jag försöker få ordning på mitt liv men det har inte börjat så bra ännu men det är på väg men det kan dröja ett tag till innan man kan börja med något bättre men vägen till något bättre är lång och svår men jag är ett steg på väg nu Det som jag kände lite av redan förra året när man började köpa julklappar som man förstod att det började vända mot ljuset istället för mot det mörker jag har levt i många år nu med alla saker jag blev drabbad av under flera år av killar, en av mina tidiare pojkvänner som förtörde min tro på killar Mitt undermedvetna är så van av dåliga förhållanden tack vare en av mina tidigare pojkvänner gjorde mot mig och att släppna in nån i mitt hjärta gjorde jag inte förren långt senare med min senaste kärlek som jag kände att nu är det dags att öppna mitt hjärta men det slutade i ren smärta och jag har ännu inte läkt men det börjar läkas men undrar om jag nånsin kan släppa in i mitt hjärta nu när jag vet hur ett krossat hjärta känns när man öppnade det Jag har ju aldrig kunnat få ett hjärta krossat innan för jag har ju inte släppt in nån innan men nu gjorde jag det och sånt läks nog aldrig helt men det kan nog bli bättre istället

Inga kommentarer: